Bando di selezione per il corso a numero programmato Sustainable Business for Societal Challenges

Starting from the academic year 2024-2025 the access to Sustainable Business and Societal Challenges (L-18) will be restricted to a limited number of 250 students.

Admitted students will be selected based on the score of the ENGLISH TOLC E test provided by the CISIA consortium.

Call for application (ITA - ENG)

Iscrizioni aperte fino al 5 luglio 2024 per candidati extra UE residenti all'estero e progetto "Marco Polo"

Iscrizioni aperte fino al 6 settembre 2024 per candidati UE ed extra UE residenti in Italia

Dates English TOLC-E in Florence